Bestellen & Verzenden

Je kunt je bestelling bij ons eenvoudig en veilig betalen. Daarvoor kun je kiezen voor een van de volgende betaalmethoden: iDEAL, Klarna, Creditcard, Bancontact, Belfius, Sofort Banking, Bankoverdracht, KBC en Giropay.

Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op via WhatsApp 06-87109832 of via het contactformulier. Als het pakket nog niet verzonden is, dan kunnen wij het adres nog aanpassen. Als de bestelling wel al onderweg is, kunnen wij deze helaas niet meer terughalen.

Heb je je bestelling op een werkdag vóór 16.00 uur geplaatst? Dan geven wij je bestelling nog dezelfde dag af bij PostNL. Als je na vrijdag 16.00 uur een bestelling plaatst, wordt je bestelling op maandag verzonden.

Binnen Nederland zal je je bestelling vaak de eerstvolgende werkdag ontvangen. Het kan natuurlijk voorkomen dat dit door drukte bij PostNL wat langer duurt dan je gewend bent. Bestellingen die naar België verzonden moeten worden, doen er vaak 2 tot 5 dagen over. 

Bij pakketverzendingen ontvang je altijd een track & trace-code per e-mail zodra je bestelling is verstuurd. Daarmee kun je je bestelling volgen via de website van PostNL. Als het product wordt verzonden via briefpost, is het helaas niet mogelijk om het pakket via een track & trace-code te volgen. Natuurlijk laten we het je wel weten zodra de bestelling verzonden is.

Wij versturen op dit moment alleen bestellingen naar Nederland en België. Mogelijk komen hier in de toekomst andere landen bij. Zodra dit het geval is, zullen we hier melding van maken op onze site.

Bij Picca worden alle bestellingen in Nederland gratis verzonden binnen Nederland. Voor België betaal je 4,95 euro.  Bestel je voor meer dan € 50,-? Dan betaal je ook geen verzendkosten voor België.

De verzendtarieven zijn als volgt:

Pakket (geen brievenbuspost): € 4,95

Ben je op het moment van afleveren niet thuis? Dan zal PostNL het pakket afgeven bij je buren. Als dat niet lukt, dan brengt PostNL het pakket naar een van de dichtstbijzijnde afhaalpunten en kun je het daar ophalen.

Retourneren

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden aan te melden voor retournering. Na die 14 dagen heb je nog 16 dagen de tijd om het product daadwerkelijk retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag teruggestort (inclusief eventuele betaalde verzendkosten). Dit gebeurt via de eerder door jou gekozen betaalmethode.

Voorwaarde voor retournering is dat je het product inclusief alle geleverde toebehoren, in de originele staat en in de originele verpakking naar Picca opstuurt.

Doorloop voor het retour sturen van je order de volgende stappen:

  1. Log in op de pagina ‘Mijn account’ en meld daar je retourzending aan via ‘Mijn bestellingen’. Als je nog geen account op onze site hebt, kun je deze alsnog aanmaken met hetzelfde e-mailadres als waarmee je de order hebt geplaatst.
  2. Als je je retour (volgens stap 1) hebt aangemeld, dan kun je hier retourformulier downloaden. Vul dit formulier volledig in en print het.
  3. Verpak vervolgens het te retourneren product (of de producten) in een doos. Voeg het retourformulier bij in een doos en verstuur deze doos naar het onderstaande adres:

Picca – UTS Abbink

t.a.v. Retourneren

Donau 92

2491BC Den Haag

Nederland

Stuur ons (indien mogelijk) na verzending per e-mail het verzendbewijs en/of de track & trace-code die je hebt ontvangen, zodat wij de terugzending ook kunnen volgen.

We verwachten je retourzending binnen 5 dagen in ons magazijn te ontvangen nadat je deze hebt opgestuurd. Het kan zijn dat dit wat langer duurt vanwege drukte bij het verzendbedrijf. Je ontvangt altijd een automatische bevestiging van ons zodra we je retour hebben ontvangen. Wij proberen na ontvangst van je retourzending het orderbedrag binnen 5 dagen terug te storten. Let op: je krijgt het orderbedrag altijd op dezelfde manier (via iDEAL, creditcard, etc.) teruggestort als dat je hebt betaald.

Ik heb een probleem met mijn bestelling of product​

We pakken bestellingen altijd heel zorgvuldig in om fouten te voorkomen. Mocht dit toch het geval zijn, dan willen we dit natuurlijk goed en snel afhandelen. Stuur ons in dat geval direct een bericht via een van onze contact mogelijkheden. Dan proberen wij het zo snel mogelijk op te lossen.

Wij proberen onze foto’s zo realistisch mogelijk te maken voor jou als klant. Kleine afwijkingen kunnen er natuurlijk altijd zijn. Heb je echt twijfels over het product? Stuur ons dan een berichtje met een foto. Dan kijken wij met je mee.

Dit is natuurlijk niet de bedoeling en willen we dan ook graag zo snel mogelijk voor je oplossen. Stuur ons een berichtje via een van de contactmogelijkheden. Vermeld daarbij je ordernummer en stuur een aantal foto’s mee van de beschadiging(en). Dan proberen wij het zo snel mogelijk op te lossen.

Neem contact met ons op via een van de contactmogelijkheden. Dan maken we dit voor je in orde en sturen wij je zo snel mogelijk alsnog de ontbrekende producten toe.

Wij helpen je hier graag bij. Stuur ons een bericht via een van onze contact mogelijkheden. Wij reageren altijd binnen 24 uur.

No products in the cart.
De waardering van www.picca.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.4/10 gebaseerd op 747 reviews.

Extra specificaties